Fadimee11 Herkese selam kızım 5,5 aylık destekli oturmaya başlamıştı ki bugün yanımda otururken birden düştü parkeye kafasını vurdu küt diye.daha başımıza çok gelecektir ama ilk olduğu için çok tedirginim
Deletedmom280 Fadimee11 inan burdakı cgu annenin başına gelmiştir sakın ol telas yapma anladm kadarı ile otururken egıp vurdu yanı fazla Br yuksek lık yok Br sey okacgnı sanmıyrm uyku hali kusma gozde kayma VS vs olursa doktra gtr cnm
Caglaa Fadimee11 bnm kızım 11 aylk kackere kafasının üstüne düştüğünü ben bile hatrlamiyorum. O ilk oturmaya çalıştığı zamanlar çok fazla düşüyordu. Çok şükür şimdiye kdar bişey olmadı. Ama takip et yinede .🌸
Deletedmom0102 Fadimee11 oy kıyamam bişey olmaz annesi sadece biraz Daha dikkat et o zamanlar hareketleri farkında olmadan artacak 😘geçmiş olsun
Elif_Zeynep Deletedmom280 hemde nasıl başımıza gelmeyen yok dediğin gibi valla benim ki hala oyle kaç defa yataktan düştü daha nice düşmeler oluyo rabbim korusun valla 🤗ama ilk cocuk olunca panik oluyo insan tabi sonra alıskanlık yapıyor düşünce bişey olmaz diyip geciyoruz artık 😊
Aselim38 Fadimee11 yerde otururken önüne oturt canım sen otur bacaklarini aç onu da bacalarinin arasına oturt onune de koy oyuncaklarını oynasın. Düşerken müdahale etmesi daha çabuk oluyor hatta düşmüyor bile biz öyle oturup oynuyoruz çünkü oturmaya çok hevesliler bu dönemde. Nacizane tavsiyem 👍
Yazilimcianne Boyunun 2 katı yükseklikten düşmediği sürece büyük sorun olmuyormuş, tabi ki gene takipte kalın ve evet maalesef daha çok düşüp kafasını vuracak😔
Fadimee11 Yazilimcianne inşallah sorun olmaz 😕ilk olan herşeyden çok korkuyorum zamanla alışırım muhtemelen
Yazilimcianne Fadimee11 çok geçmiş olsun inşallah bir şey olmayacak. her seferinde korkuyoruz çünkü anneyiz biz🤗
Fadimee11 Aselim38 teşekkür ederim normalde bende öyle yapıyorum Ama bi an boşluğuma geldi sanırım bebeyatmaz almaya karar verdim artık
duruliyasmom Canım 4 aylıktı kızım, kucağındaydı ve 4 merdiven düştük. Yüzü yere çarptı ama ona rağmen Allah korudu. Çok şükür bir sıkıntı olmadı.
[silindi] Fadimee11 benimki minicik minderden kendini attı yatar pozisyondan döne döne 2 cm bile yok yerle küt diye bir ses geldi baya korkmuştum kuzum canı yandı ağladı kıyamam ama öpünce geçiyor galiba sarılıp iç çeke çeke sustu
asocialmom Fadimee11 benim kızım da ilk oturmaya başladığında her gün düşüyordu öyle bi şey olmaz korkmayın yüksek bi yerden düşmüyor sonuçta
balannesiii Fadimee11 benimde basıma geldi hemde öyle bir vurduki ben dahw cok ağladım ama birşey olmadı cok şükür canım korkma yinede endişen var ise doktora götürmelisin tabi♥️