Merhaba, bu boyutta olmasa da benim kızımda da böyle pütürcükler çıkmıştı, doktora sorduğumuzda kıvrım yerlerinde hava alamamaktan böyle şeyler görülebiliyor iyi bir nemlendirici alıp nemlendirin sürekli dedi. Mustela stelatopia diye bir nemlendirici çok öneriliyordu forumda, kullandık biz geçti bizimki çok şükür. Ben kızımınkine benzettim. İnşallah tez zamanda geçer