23Erkncikus Bebege kilo aldırıyor mu iyi mi sizce aptamil kullanıyoruz onu da zarr zor iciyor zorla aldırmıyorum
Beril4226 Kilo alımı iyi ama kakasını zor yapiyordu ve içerisinde palm yağı olduğu için temiz içerikli mamaya geçtim