Kızlar artık çok yoruldum. Bebeğim 5 ay 6 günlük. Uyku eğitimine yazıldık normalde (korkuyorum ondan da çok ağlarsa diye ama bakalım). O gün gelene kadar en azından kucakta uykuyu kendim çözmek istiyorum. Gündüz meme ağzında kucağımda uyuyor. Uyku aralığına dikkat etmeye, 1.5-2 sa bir uyutmaya çalışıyorum. Geceleri son 10 gündür ilk emmeye kalktıktan sonra sabaha kadar hep mızırdanma, yatakta 180 derece dönmeye varan hareketler şeklinde geçiyor. Ne gece ne gündüz dinlenebiliyorum artık. Bugün birkaç kere yatağına koymayı denedim, hemen uyandı, uykuya döndürmeye çalıştığımda da çok ağladı. Kucakta uyumayı bıraktırabilen varsa yardımcı olabilir mi?