Kizlar bebegim cok guzel yiyordu birden istah azaldi kahvalti yok,meyve yok canina tak edince tek öğün yiyor .mama sandalyesine oturmak istemiyor,yemekler artik oyunmus gibi geliyor her seyi birbirine karistirip oynamak istiyor. Gecici bir donem mi 3 haftadir boyleyiz maalesef