Atlastutun 1 yaşındayız ek gıdaya başladığımızdan beri iştahsız yemek yememeğe direniyor bana akıl verirmisiniz
Seda1507 Doruk20222 bebegim 15 gun sonra bir yaşına girecek önceden herkese giden cocuk bir anda tam bir anneci oldu hic kimseye gitmeme yanindan ayrolsam aglamalar sizde de boyle bir durum var mi acaba
Doruk20222 Seda1507 normal canım benim ki de 14 Temmuz doğumlu yakın galiba dopumgğnleri ☺️ tuvalete gittiğimde bile ağlar ben iştahsızlığından çok muzdaribim ve beni geriyor bide altını değiştirirken çok direniyor yeni bezi takmama müsaade etmiyor ağlıyor kaçıyor oyalayıp dikkatini dağıtıp hızlı hızlı takıyorum uzun zamandır böyle nedenini de anlamıyorum sizinki nasıl
Sinirlimom Eline kemireceği şeyler verip o sırada besleyin, gerber markasının krakeri var bebek için temiz içerikli. Ben onu keşfettim arada yediriyorum. Sabah kahvaltı da dil peyniri veriyorum eline o kemirirken yumurtasını veriyorum.
Seda1507 Doruk20222 benimki de ayni 15 temmuz biz de bez baglamak imkansiz oturarak zar zor bagliyorum,kiyafet zaten giydirmek imkansiz,iştahi eskiye gore azaldı o kadar oyuncak aliyorum yuzune bakmiyor tek cocuk ondan mi acaba diyorum
Doruk20222 Bilmem olabilir canım ama ben ikinci düşünmüyorum hiç kendime zaman ayıramıyorum işe dönmek istiyorum