Nurlanaaa Herşeyi kararında yiyebilirsiniz. Aslında siz gözlemleyeceksiniz. Birşey yeyince bebeğiniz gazlanıyor mu gazlanmıyor mu diye. Ben sabah akşam soframa kimyon çayımı koyardım. Düzenli içince sütümü de artırdı. O var diye içim rahat yiyordum. Bulgur mesela gaz yapabilir, az yiyordum. Acı ve baharatlı yemekleri de yiyordum ama az. Her sabah haşlanmış yumurta yiyebilirsiniz. Süt ürünleri, tahin, susam, dereotu sütü artıran besinler. Aklıma bunlar geldi. İnternette çay tarifleri de var. Bazı ürünler aşırı pahalı ve gerekliliği sorgulanır. Siz evde kendiniz böyle şeyler yapabilirsiniz.