Tbkcby😂ilk gittiğimizde bizedede öyle oldu çıkınca dedik bidaha gelmeyiz ama ondan baskasında içimiz rahat etmedi nedense tekrar ona devam ediyoruz 🙈şöyle ki sorularımız var diyerek sorduğunuz zaman çok güzel cevaplıyor ve ilgileniyor bence devam edin çok iyi çok hastası oluyor hepsine yetişmeye çalısıyor ondan ötürü zamanla sorularınızla birlikte muayeniz uzar zaten sorun yoksa bebisinizde rutin kontrol dısında bisey yapamıyor ki siz soru sormaktan çekinmeyin ama çok iyi ilgilenir her şeyi zamanı gelince söylüyor yapıyor 😊