momylerce merhaba üzüm zaman oldu denemedim benim bebeğim şuan 53 günlük neredeyse 1 aya yakındır diyet yapıyorum başlarda bebeğim artık huysuz değil alerji
Testinin hepsi negatif çıktı ama diyet devam dedik yumurtayı açtık tam o günden sonra kaka yapmadı 3 gün bekledim somunda yaptı nokta kadar kam gördüm ama çok ıkınarak acı çekerek yapıyor o yüzden Makatta çatlak da var ondan da olabilir kaka rengimiz tamamen hardal rengi egzama sıkıntımız da yok yani benim kafamda oluşan yanlış yönlendirme olabilir mi bilmiyorum şimdi diyette olduklarımı makatta ki çatlak geçince tekrar açıcam az az ayrıca probiyotik kullanmak gerçekten çok faydalı NBL PROB. kullanıyorum damla olarak relaktaz verdi ama benim beneğime yaramadı kusma ve sonrasında ağlama krizi tuttuğu için şuan sadece probiyotik ile devam ediyorum.