Metehan45 kan varsa çok çok dikkat etmelisin , bizde kan yoktu sadece yoğun egzama vardı . Kan varsa diyetin çok katı olmalı asla kaçak yapma. Biraz aç kalıyorsun biliyorum ben kahvaltıda ağlardım hep ; mısır ekmeği zeytin reçel ve yeşillik yerdim . Çok yıprandım ama değdi şimdi rahat yavrum. Lütfen sabırlı olun kaçak yapmayın bol bol dereotu yiyin. Mutfakta hazır yıkanmış olsun gidip geldikçe atın ağzınıza , yoğurtsuz salatalar yiyebilirsiniz şehriye salatası , patates dokunmuyorsa patates salatası, sebzeli gözlemeler, kısır . Vegan tatlılar var internette onlardan tüketin biraz bastırır tatlı isteğinizi. Çünkü benim gibi emzirirken pisboğaz oluyorsanız çok zor 😥