Oğlum 1 yaşında . 2 yaşına doğru odasını ayırmayı düşünüyorum. Yani yataktan düşmeyecek kendi başına inip çıkabikecek kıvama geldiğinde oda yapalım dedik şuan yanımızda beşiğinde yatıyor. Montessori tarzı hapishane gibi olmayan yatak önerilerinizi bekliyorum. Ben normal tek kişilik baza ve yatak alayım diyorum zaten dolabı var odasında.