Sonsuz18 aslında şöyle burda pazardan bitane almıştım gömlek denemeden direk bedenini aldım ama kolları saçma bi şekilde yukarı sıyrılıp duruyordu. Bende ilk defa feminenden sipariş vercektim baktım uygun dedim buda pazardaki gibi falandır fiyatlarının uygun oluşundan dolayı. 2 gömlek sipariş verdim ikiside iç göstermiyordu gerçekten en çok buna sevindim. Kumaşları da zaten yazlık kumaşlar olduğu için dert etmedim ☺️ yıkadım herhangi bir sorun vs de yaşamadım renk solması bozulma gibi ☺️