Oykumom_ ilk oglum sadece mamayla buyudu ve o kadar akilli ki inan diger arkadaslarindan onde daha okula gitmeden okumayi ogrendi hemde net ve parmak takibi yapmadan mama öcü degil mama biz caresiz annelere yardimci, kesinlikle anne sütünün yerini tutmaz ama mamasizda olmuyor, birde demistiki meme ucundaki o kokuyu bebek bilirmis sen stres yaparsan bebek emmek istemiyomus stres stres ve stres,,, onu yenince olucak benim bebegim az emiyor ama emiyor midesine de cok az da olsa giryor 1 damlasi sifayken birakamam uyurken alsin yine alsin moduna geldim,, eger kullanmadiysan bebegin kucuk meme eds ile hem mama hem meme olarak devam edebilirsin bunun icin hastanedeki emzirme danismanindan yardim alabilirsin.. emzirme sondasida deniliyor ben bi sure onunla emzirdim hem sutum artmisti hemde bebegim doydugunu biliyord goruyordum