Monarosa-06 bir de ben sudocremden fayda görmedim piyasa kremleri çok pişik olan bebeğe fayda etmiyor onu söyleyeyim bir kere boşa para harcama derim, ben doktora götürdüm kızımı bir açtığında kantaron sür bir açtığında krem sür dedi bana, eczacıların hazırladığı güzel kremler oluyor onlardan kullan, hamazinc kullanıyorum ben arada sen sabunla yıkadığın için ekstra kuruluk da oluyordur sildikten sonra popoyu her seferinde pamuklu bir temiz bezle kurut öyle kapat altını ben kullanmadığım yumuşacık atletlerimi kestim yıkadım onlarla kuruttum hep hala da öyle yapıyorum