LeylaMia Kızlar selam,dün ilk defa hipp mama verdim,bebeğim beş buçuk aylık,beş kez filan dolu dolu kustu,hemen değişmeli miyim,azaltarak mı vermeliyim??Siz nasıl başladınız???
benkosarim LeylaMia bebekler bazen fazla içtiklerinde kusuyorlar bunun mama markası ile alakası olmayabiliyor azaltarak verebilirsiniz mesela az az verin çok hemen kaldırmayın midesi biraz oturulacak kaldırin
Neslihan81 LeylaMia ben sma optipro kullanıyorum çok memnunum gaz sorunumuz da kalmadı zaten çok şükür
Ysgl26 LeylaMia hızlı içiyorsa ya da fazla geliyorsa sıcak ya da soğuksa mama bebek kusar mama markasıyla ilgisi olduğunu sanmıyorun
Anneyim-a LeylaMia sma optipro çok iyi geldi bize şimdilik hip benim kızımıda kusturdu vermedim bidaha
Glsh54 LeylaMia ben evolvia kullaniyorum ilk oglumdada onu kullandim memnunum ama bizim buralarda bulamamaya baslayinca hip kecisutlu olana gectim bebegim onuda sevdi aptamil verdim sevmedi simdi tekrar evolviayla dewam ediyorum, benim bebegimde kusuyor maalesef reflusu var, naparsam yapayim onune gecemiyorum ilacta fayda etmedi, 4 aylik 120 cc yapiorum bazen hepsini bazen 90 iciyor bekliyorum tekrar isterse veriyorum gaziyla birlikte kusuyor hergun makina calistiriorum benim ve onun ustu hep kusmuk😔