Kızım 7 ay 17 günlük şu son 3 gündür mama içtikten sonra kaka yapıyor hepsinden sonra değil ama dikkatimi çekti bu durum normalde sadece sabahları 1 kere yapardı. 3 saatte bir 150 cc içiyor ek gıdayı reddediyor şuan o konuda pek iyi değiliz. Acaba mam çok mu geldi yeni artırdım pek iştahlı bir bebe değil zaten. Ama aklım çok takıldı bayram sonrası randevusu var ama daha da var sizlere sormak istedim. Bu arada maması da bozuk değil zaten sık sık yenileniyor paket