Bebeğim 9ay 3günlük emekliyor tutunup kalkıyor ama ilerlemiyor geri atıyor kendini desteksiz bir şekilde 2-3 aydır oturuyor ama emeklerken kendi kendine oturmuyor poposunu havaya kaldırıyor ayağa kalkmaya çalışıyor sonra geri devam ediyor emeklemeye ve oturmaktan falan hiç hoşlanmıyor çok çabuk sıkılıyor sürekli evin içinde gezip nerde çekmece var nerde koltuk sandalye var tutunup onlara kalkmaya çalışıyor oyuncaklardan ilgisini çeken bir şey olursa biraz bakıyor ama yüz üstü uzanıp bakıyor sonra yine yaramazlık peşine gidiyor 😂 emeklemeye yeni başladığı için bu durum çok dikkatimi çekmedi mi ama şuan tam anlamıyla emekliyor fakat oturmuyor kendi kendine normal mi acaba zaten kurtlu bir oğlum var durduğu yerde 5 dakikadan fazla durmuyor acaba hareketli olmasından mı kaynaklı oturmaması 😵💫