sedaksoy kiz pikeyle sicak olurki benim bebegim 1ay 5 gunluk yarim kol badi giydiriyorm uzerine muslin bir ortuyle yarim kundak yapiorm oyle yatiyor cok rahat oluyor tabi yarim kundaginn uzerindende ince bir muslin battaniye atiyorn yani bizim dilimiz var sıcak oldugunu siyluyoruz minicik yavrucak soyliyemiyor.İncelt uzerini biraz guxel uyusun.Hem bacaklari ve elleri uc noktalar naparsan yap zaten cogu zaman soguj oluyor merak etme