Glshyl canım hiçbir yağ sürme cildine zarar verirsin, benim doktorum zeytinyagi bile sürme dedi çünkü asit irani bebeğin cildini tahriş ediyormuş. Birde asla poposunu uyarma, kaka yapamaması normal, ikinmasi gerekiyor, öğrenecek ikinarak yapmayı. Poposunu uyarirsan buna zarar verirsin. 12 günlükken içirilir mı bilmiyorum benimki 2 aylık zeytinyağı içiyorum bir çay kaşığı doktorum da önerdi. Ama sen 12 günlük için kendi doktoruna danış. Biz doğduğundan beri biogia probiyotik damla kullanıyoruz, belki seninkine de iyi gelir