Tuna32 Canım mesela bebegin doğum tarihine göre 3 aylık oldugunda doktorlar gelişimini 1 aylık bebege göre degerlendirecek. Yani şuan bebeğin 1 aylık ama hala anne karnında olması lazımdı.Düzeltilmiş yaş geriden gelen yaşı oluyor. Sende 3 aylık oldgunda aslında herkeze 1 aylık diyeceksin :) 2 yasından sonra genelde yakalıyorlar yaşıtlarını ondan sonra bu durum kalkıyor ortadan