Fdme ben vivense marka almadım ama trendyoldan aldım 4 katlı biraz daha dar duvara monte ediliyor hiç yer kaplamıyor çok memnunum apartmana da monte ediliyor kilidi falan da var ama benim yerim yoktu bende evin içine koydum kapı arkasına üstüne de kendimiz bi askılık yaptık çok hoş durdu 😂