Benimde bebeğim hareketli ama ben maalesef kundak yapamıyorum kollarını bağlamayı bırak battaniye ile örtünce bile ağlıyor çıkaralım diye. bizde hem sallanan hem titreşimli ana kucağı var ben baştan besliyorum sonra anakucağına yatırıyorum önce titreşimi açıyorum bir süre sonra sakinliyor gerekirse hafifte sallıyoruz birde piş piş sesi(bebekten bebeğe değişir tabi bizimki beyaz gürültü,kurutma makinesi vs. Seste sakinleşmiyor) açıyorum öylelikle sakinleyip uykuya dalıyor birde bazen tutarsa emzik veriyorum