Meraba herkese. Bende bir süredir aşırı halsizlik var. Sabahları uyanamıyorum. Sürüne sürüne kahvaltı hazırlıyorum. Sonra geri koltuğa yığılıp kalıyorum. Bu yazıyı bile bir gözüm kapalı yazıyorum. Birde çok zayıfım. Iştahımda azaldı bu aralar. 2 yaşında da bi oğlum var. Onuda sadece gece uyurken 1 kere emziriyorum. Demir ilacı da kullanıyorum ama fayda etmiyo sanırım. Eşim şimdi keçiboynuzu pekmezi almaya gitti. Bir-kac ay önce kullanıyordum enerji veriyordu bana. İnşallah yine iyi gelir. Takviye ilaç filan kullanıp memnun olan var mı.