Mehtap-37 22 temmuzda oğlumun doğumgününü kutlayacağız organizasyon hazır ama kıyafet nasıl bişey alacağım karar veremedim sizler neler yapacaksanız paylaşır mısınız?😊
Merveeofs Mehtap-37 kız annesi olduğum için erkek giyiminde daha farklı şeyler var mı bilmemm ama bence bu tarz şeyler olabilir 😊⤵️⤵️
visneli_turtam Mehtap-37 kutlamak derken herkesi çağırmak istemiyorum,kendi aile aramızda istiyorum, sevdiği karakterli pasta yaptıralım öyle işte 😊
Mehtap-37 visneli_turtam ben de öyle kimseyi çağırmayacağım zaten kendi ailem farklı ilde eşimin ailesini de çağırmayı düşünmüyorum çünkü geçen yıl eşimin doğumgünü için herkesi çağırdım burnumdan geldi