Kızlar dün oturma odasında bebeğimi banyo yaptırırken sakar eşim kovadaki suyu ahşap zemine döktü hemen kovayı kaldırdım ama çeyreği dökülmüştü bende bebeği falan soymuştum su dökmüştüm üşümesin diye jet hızında banyo yaptırıp giydirip orayı kuruladım fakat şişmiş🙂 elime böyle zeminin sertliği geliyor keskinleşmiş yani anlayacağınız havaya kalkmış çok üzüldüm bir keresinde de nasıl bir akılsa bendeki ilk evlendiğimiz zamanlar eşime nargileyi içerde içmesine izin vermiştim yine kömürünü ahşap zemine düşürmüştü bir kaç yanık izi hâlâ duruyor bir de onlar falan nasıl geçer 😕