GmzSnn ya siz nasıl güzel birşeye vesile olduğunuzun farkında mısınız ben bugün ilk defa bir sepet dolusu kıyafet astım askıya ağlaya ağlaya üç dört parca kıyafet almıştık kızıma makina dolmadığı için çoğu zaman elimde yıkayarak kurutuyordum hemen lazım olur diye kaç gece kızımla birlikte ağladım neden doğurdun ki yetmiyorsa gücün yoksa doğurma kızım dedim kendi kendime büyüyecek herşeyi isteyecek alamayacaksın çocuk anlamaz ki ama sizin gibi yüreği güzel insanlar varken kötülerin sözüne aldırış etmeyin ve biz dün kargo gelince öyle mutlu oldukki benim mutluluğum kuzumada geçti sanki neşe içinde gülüyor Allah razı olsun sizlerden ve bana kıyafetleri yollayan annemizden siz kaç bebeğin doymasına altının temizlenmesine vesile oldunuz iyiki varsınız çok uzun oldu farkındayım,😇❤️❤️❤️