Arkadaşlar bir sorum olacak doktorlar yemek istemediğinde zorlamayın diyorlar ( bende dahil bir çok annenin eminim içi rahat etmiyordur) fakat sadece bir öğünde değil de her öğünü reddediyor ise nasıl bir yol izliyorsunuz yediriyormusunuz zorla neler yapıyorsunuz? ( ve özellikle 9 ay ve üzeri için soruyorum çünkü sadece anne sütü yeterli olmayacaktır bu ayda 3 öğüne geçilmesi gerek çünkü yemesede olur diyemediğimiz için bu ay ve yakın ayda olanlar cevaplarsanız sevinirim belki birbirimize fikir olur ben ortam değiştiriyordum ya da yediği içtiği tabak çatalı bazen onları görüp direk istemiyor bazen işe yarıyordu bazen de yaramıyor ☺️