Efebaby bizimde hastaneden cıkarken 7ıdı sutum yoktu doktor mama +meme seklınde gıdeceksın dedı , kontrollerınde 11oldu ama sutum gelmeye baslamıstı ama yeterlı değildi kılo alımı daha sonr doktor mama meme seklınde gıdeceksın dedı 1hafta sonra dum olcturdum 7,5 a ınmıs doktor eğer sarılık değeri iniyorsa bırdaha baktıtmana gerek yok ama mama meme seklınde devam edıceksın dedı bende hıc ısrar etmedım cunku hıssedyrm goguslerm tam dolmuyor suan 12gunluğuz ve anne sutu yetmıyor olabılır dıye dusunuyorum ve anne sutu sarılığı malesef uzun suruyor bızım gözlerin ıcı hala sapsarı:(