Merhaba oğlum 2.5 yaş güzel konuşuyordu bu son zamanda birkaç misafirimiz geldi seviyor ama biraz da korkuyor o çocuklardan. Son 1 haftadır kelimeleri tekrar etmeye başladı. Yani kekeleme gibi değil kelimeleri uzatmıyor ama tekrar ediyor. Mesela ben koşuyorum dicek ben ben ben koşuyorum diyor 2 3 kere aynı kelimeyi söylüyor. Eşim düzelir daha yeni konuşuyor diyo ama içime kurt düştü bu kekeleme midir korktuğu için mi olmuştur bilen var mı 😔