Babyk02 benim bebeğimin karaciğerinde sıkıntısı var kemoterapi alıyor alırken kakasını yapamaz oldu ilaçlardan dolayı ve dulcosoft aldırdılar bize. 4aylıkken 2,5 cc veriyorlardı güzel rahatlatıyor karın ağrısı vs de yapmıyor. Şu an 4ay 24 günlük hala yapamadığında veriyorum bi yarım saat içinde rahatlatıyor. Eczaneye sorabilirsiniz kg suna göre cc söyler size