H_nurozkan Merhaba dolapta yaklaşık bir aydır poşetin içinde köy peyniri vardı yesek bir sorun olur mu kokma vs bisey yok suyuda yok peynirin sadece poşetin içindeydi
Buglemmim H_nurozkan köy peyniriyse kaynat yada doğra sıcaksuya koy ye kokmuyorsa acı tat yoksa birşey olmaz inşallah