Bebeğim ilk 3 ay gayet güzel kilo aldı anne sütü aldı sadece 4.ay kontrolünde 450 gram aldığını öğrenince mama da verdim bu ay 4 ölçek yapıyordum bı kaç kez çoğu zaman bitirdi emzirmeye de devam ettim yine 2,3 saatte bir gayette yutkunuyordu ağzından çıkan sütü görüyordum bu ay kontrolunde sadece 200 gram almış dünden beri çok üzgünüm yaa ben nerde hata yapıyorum bilmiyorum kan tahlili yaptırdık idar tahlili yaptırdık değerleri iyi dedi doktor niye böyle ya neden almıyor kilo bu çocuk nerde hata yapıyorum 5 aylık 6 kilo herkes bu çocuk niye gelişmemis neden zayıf diyor sanki ben bilerek aç bırakılıyorum çocuğu yaa hâlâ gece kilo alsın diye 2,3 saatte bir emzirmeye kalkıyorum o uynanmasa da ben uykuda emziriyorum 🙁 minyon yapısal olarak mi almıyor delirmek uzeriyim yaa 🥺