morsevenfilolog Merhabalar. Bu hastanedeki Esma hanıma kızımı kontrole götürmek istiyorum. Muayene ücretlerini bilen var mı acaba?
balannesiii morsevenfilolog 225 tl diye duymustum ama bizim özel sigortamız var orfan ödeniyor o yüzden suanki fiyatı bilmiyorumda tavsiye ederim ama gidin benim oğlumun doktoru esma hanım🥰 cok iyidir