Bebeğim 15 aylık bıngıldağı hala iki parmak açık doktorumuz kontrolümüzde her şey normal 18 aya kadar kapanabileceğini söyledi ama bana fazla açıkmış kapanmıcakmış gibi geliyor bide henüz yürümüyor sizlerin kaç ay içinde kapandı bıngıldak acaba uzun sürüyor mu açıklığın kapanması