Merhabalar
Bebeğim 2 ay 2 günlük . Uygulamaya göre atak dönemindeymiş. İki gündür emme konusunda ve uyku konusunda sıkıntı yaşıyoruz. Memede 3-5 dakika emince bırakıyor tekrar tekrar ağzına sokmak isteyince ağlıyor. Saat başı emzirmeyi deniyorum bazen hiç emmiyor bazen de işte 3-5 dakika . Evde sarılığından dolayı mama vardı onuda dedim biberonu da bir alırsa diğerinde almıyor . Gazını çıkartıyorum damla kullanıyorum altını günde 7-8 kere değiştiriyorum . Dün sabah uykusundan zor uyandırdık yaklaşık 6 saat uyudu arada bi kere iki üç dakika emdi o kadar . Şekeri mi düştü bilemedik . Sonra biberonla anne sütü verdik uyandı . Birde bayram için memlekete geldik yaşadığımız il başka , kızım hava değişimi yaşamış oldu .
Tecrübeli anneler sizce ataktan mı kaynaklıdır yoksa meme reddi mi ? Ya da ortam değişikliği bu kadar etkiler mi ?