Herkeze merhabalar
Bebegim 6 aylik
Sirt kollar ve boyun kisminin altinda kizariklik kabarik gibi kirmizi lekeler olusuyor bir kacgundur
Ataklar halinde birden kipkirmizi oluyor
Birkac saat sonra sonuyor hicbirsey kalmiyor
Sonrq tekrar ediyor
Doktor alerjik dedi ek gida verme dedi
Sutum yeterlimi onu da
Bilmiyorum
Aranizda bu durumu yasayan varsa bilgilendirebilirmi
En hizlik gecmesi icin ne yapabilirim