Kendi sütümü sahıp veriyorum bebeğime
1.buzdobına beklerken cam bardağa koysam bily olurmu?
2.anne sütünü 2.defa ısıtabiliyır muyuz
Buzdolabına biberonla bırakıyorum sağdıktan sonra kısım Açıktı diye çıkardım dolaptan ama içindeki ml yüksek işte onu ısıttım falan biraz içti sonda kalanı bu ookycaj