Muhammedikra Kızlar bebeğim 2ay 7 günlük hem emziriyorum hem mama kullanıyorum bebelac kullanıyorum da acaba kullanan arkadaslar var mı nemnun mu yardımcı olursanız seviniriim
Muhammedikra Ben daha çok emziriyorum günde iki defa mama veriyorum pek sevmedi herhalde kızım tadını yarısını yiyo yarısını çıkartıyor sizce ne yapmalıyım??