Hacoks yemin ederim aynı şeyleri yazmaya girmiştim post açıcaktım.
9 ay 29 günlük yaklaşık 1 haftadır resmen bana yapışık gözünün önünden ayrıldığım an kıyameti koparıyor, sinirleniyor kendini geriye atıyor kimsede durmak istemiyor
Kucakta bir nebze daha iyi ama yinede memnuniyetsiz ben hiç bu kadar huzursuz huysuz olduğunu görmedim üstten 2 diş patlamış onun ağrısı mi yoksa atak döneminden mi bende gerçekten anlayamadım ama hiç bu kadar zorlanmamıştım. 3.30 da uyandı bu saat oldu hala uyumuyor ağlıyor değişik değişik hareketler gerçekten çıldırıcam az kaldı