Kızlar selam 55 gün sonra ilk defa regl oldum bugün 3. Günü ilk 2 gün aşırı kanama vardı hatta ped kullanamadım depend kullandım o derece kanama oldu ağrılıydı hep ağrılı geçerdi ama bugün o kadar az ki yani bi kaç damla anca geldi şaşırdım normalde regl sürem hamilelik öncesi 5 bazen 7 güne kadar lekelenme şeklinde oluyordu anlam veremedim acaba normal ki kimse doktor değil ama sormak istedim yaşayan oldu mu acaba ilk regl zamanı bunu (sezeryan doğum yaptım bugün tam 58 gün oldu)