Como tomo ve dr browns kullandım. Öncelikle bebeğiniz kaç aylık? 40 güne yakın como tomo kullandım ama bebeğim yavaş çeken bir bebekti, 60 cc mamayı 45 dkda içiyordu bitiremeden uyuyordu como tomoda. Ve cok gaz yapıyordu bizde como tomo. dr browns tek geçerim. Hem normal zamanlamada bitiriyor yemeğini hemde gazı cok azalttı