Sumbul1 zaten okul kendi sayfasından paylaşmış önceliğimiz 2018 demiş ben yinede şansımı denemek istiyorum inşallah alırlar peki sizce erken mi seneye mi versem kızım hep okula gitmek istiyo iki tane çocuğum var hiç bişey öğrenemiyoruz en azından hevesi varken göndermek istiyorum