Kızlar bayramın ilk günü kesildi kurbanimiz dolaba koydum harslamalik kuş başı ayarladm. Buzluğa attm kıyma olacak etide ayırıp dolaba koydum eşim kasaba götürüp çektirerek ti kasap bir türlü açmıyor dünde aradk yarın acacam diyor bugün aradk yarın diyor eşim sinirlendi kaç gündür açmıyorsn kac kişi bekliyor kasabın onunde diye yarın kesin acacam dedi kokarmi et başka kasap yok dogudayiz şu an küçücük köy bir tane kasap var yarında açmaz ise kuş başı yapıp buzluğa atacam artık