Miran01 Merhabalar birinden duymuştum sandığın süte yada mamaya çay kaşığı zeytinyağı koyunca ben kakasını kolay yaparmış hemde kilo aldırırmış yarın doktora sormayı düşünüyorum sizce bilgisi olan var mi
benkosarim Miran01 süte değil mama ya koyun der doktor ve probiyotik kullanın kakasını kolay yapar bağırsakları gelişir doktora sorun yarın maflor probiyotik tavsiye edermidimiz diye
Aysnrincii Miran01 direk bir çay kaşığı ver bişeye koyma tadı değişir sevmez belki 2 gündür yapamıyordu bugün 1 çay kaşığı verdim yaptı
Minel-inannesi Miran01 sabah aksam 1cay kasigi verip arkasından ılık su icirdiginizde kaka yapmaya yardimci oluyo, ama kilo alimi yapmiyo. Gerci bünyeden bünyeye fark olurda benim kurtlu kizima kilo yapmadi😃
Miran01 benkosarim mama kullanmıyorum o yüzden sagdigim süte dedim ve daha 4.5 ayliyiz duyduğum için soruyorum emin değilim tam
Asenaeylul Miran01 doktor banada önermişti ama karar senin. Tabi kilo alsın diye her gün zeytinyağı vermedim ben kaka yapamadığında önermişti
Miran01 Asenaeylul bende öyle düşünüyorum çok zorlanıyor çünkü sagdigim süte yarım çay kaşığı bile yeter diye düşünüyorum
Asenaeylul Miran01 hayır hiçbir zararı olmadı ama ben süt sağmıyodum hiçbir zaman sağmadım. Göğüslerim yara diye zeytinyağı sürmemi önerdi hemde bebeğin rahat kakasını yapar dedi göğsüme sürüyordum emzirirken o da zeytinyağı içmiş oluyordu 😂 şimdi 17 aylık
edafmo Miran01 hayır hiç yaşamadım öyle bişey. Hatta benim bebeğim çok gazlı bir bebekti doktor da önermişti günde 1çay kaşığı zeytinyağı veriyordum