Benim bebeğim 1.5 aylık sarılığı çok az çıkmıştı sık sık emzirdim zaten uyuyan bur bebek değil ne zaman sağlık ocağına götürsem doktor bebeğin sarılığımı var yüzünün rengi bir tuhaf dedi gözlerinin kenarlarindada vardı başka bir doktoru çağırdı beraber baktılar uzamış sarılık olabilir dedi emzirme sıklığını bez dolulugunu sordu 2 aya kadar uzamasının normal olduğunu söyledi şu an yüzü hâlâ hafif Sarı gibi ama gözlerinde hicbisey yok endişe etmeyin sık sık emzirmeye devam edin