Kızlar yardım !!!
Kızım 28 aylık 2 buçuk yaşında yani gece uyumamız yok neredeyse sürekli gece uyanıyo ağlıyo hatta dışarı çıkmak istiyo zor susturup uykuya geçiriyoruz pedagoga götürdüm en sonunda sabaha kadar uyutmuyor çünkü uyku terörü dedi başına böyle bişey gelen oldu mu sizinkiler ne durumda deliksiz uyuyan var mı merak ediyorum valla ya da öneriniz varsa isterim