Nefesmihra Merhaba bebeğimin gaz sancısı içinn kullanıyorum bugün başladım daha önce kullanan var mı?
Mervedeniz0211 Nefesmihra evet cok faydasını gördüm ama düzenli kullanın lütfen. O sekilde faydalı. Yeni basladıysanız bir kaç güne faydasını görürsünüz
Tugbakemal23 Kaç aylıkken kullanılıyor acaba bebeğim 2 ay 10 günlük aşırı gazlı bir bebek kullanabilir miyim