Hilal9 bmyle irkilme gibi, kendini kasıyor gibi bir titreme değil mi? Bize doktor normal o zamanla geçer dedi ki 2. Aya kadar da azalarak olurdu sonra tamamen kayboldu. Bir kaç yerde çişini yaparken öyle yaptıklarını okumuştum ama emin değilim. Korkularınız çok normal sizi de anlıyorum ama kafasını tutmaması, sarılığı yüksekken sakin ağlaması, ağlayacak gücünün olmaması falan çok normal. Her şey zamanla geçecek sadece ona biraz zaman verin. Stres yaparsanız sütünüz de etkilenir bunları düşünmeyin 🙏🏻