Sedaayaz2525 Kızlar selam benm 17 aylık bir bebeğim var yarın ilk defa eşimle plaja gidicez günübirlik yani sabah gidip akşam donucez bebeğimii götürmek istiyordum aslında ama arabamız yok otobüste vapurda harap olmasın diye götürmek istemiyorum sabah anneme bırakacağım kendisi bide alerjik bir bebek güneş onu etkilermi bilmiyorum suyuda çok seviyor daha önceden hiç denize vs gitmedi ana yüreği yinede götürmek isterdim ama bu sefer hep onunla ilgilenmek zorunda kalıcam bebeğim dogdugunfan beri hiç eşimle baş başa bir yere gidemedik sizce goturmelimiyim ne diyorsunuzzz
Deletedmom_72 Sedaayaz2525 Bakacak biri varsa bir gün için bırakın daha sonra uzun tatillerde beraber gidersiniz nasılsa.Ben olsam tadını çıkarırdım😃
Sorusormomm Sedaayaz2525 ay tabikide annene bırak ben günü birlik biryere giderken hep anneme. Bırakırdım annemden başkasına birakmyorm gözüm arkada kalıyor çünkü oğlum iki yaşındayken tayinimiz çıktı evimi yerleştirmek için iki günlüğüne anneme bırakıp gelmistm
YaseminBS Sedaayaz2525 bakacak biri varsa kendinize zaman ayırın, 17 ayda 1 kez ve bunu hak ettiniz. Hem ortamı görür fikir edinir, bir daha ki sefere bebişi ona göre götürürsünüz :) ve bir de şükredin ki bakan biri var 🌷
Girlpower Sedaayaz2525 bence götürmeyin bırakın sabahtan akşama kadar plajda harap olur bir de o sıcakta toplu taşımayla eziyet edersiniz çocuğa
Sedaayaz2525 Deletedmom_72 😂😂 doğru diyorsunuz sabah bırakıp akşam yanında olucam işte uzun süreli bırakamam zaten özlerim cok
Sedaayaz2525 Sorusormomm ben ilk defa birakicam bakalm biraz pinpirik bir anneyim 😂 acaba gidince kendimi eksik hissedermiyim keşke onuda getirseydim dermiyim diyorum
Jrmommy Allah askina benim oyle bir imkanim olsa kosa kosa birakir giderim deli misin. Bir gun esinle mutlu mesut gecir, zaten otobusle falan zor olur keyif alamazsin. Kalabalik gittiginiz bir gun bebegini al. Bence
Sedaayaz2525 YaseminBS dimi hak ettik valla çok doğru söyledin 🥰 ben abartiyorum sanırım hiç ayrı kalmadigim için Allah’a şükür annem bakicak ya sağolsun normalde çalışıyor ama bayram izninde bizde faydalanalim dedik biraz 😂
Sedaayaz2525 Girlpower bende öyle düşündüm zaten sadece ilk defa böyle gidicem biraz tuhaf hissettim yani aslında ona haksızlık mı olur diye düşündüm belki gelse çok mutlu olurmuydu diye 😶 ama goturmiycem kendi arabamız olsaydı gotururdm ama
Girlpower Sedaayaz2525 yani ben her zaman çocuğun da hakkı olduğunu düşünen ve savunan bi insanımdır ama gideceğiniz vakit ortam ve ulaşım şekliniz bebeğinize eziyet olur otel falan bişey olsa kesinlikle götürün de yani bu durumda götürülmez siz denizin tadını çıkarın akşama kadar eşinizle😊