Gulsah1903 valla benimde erkek bebeğim ama kızlardan farkı olduğunu düşünmüyorum 🙈 ya gazı ya aç yada evin içi sıcak diye uyumuyo. Bende açlığı kontrol edin , gaz için egzersizleri yapın. Ter durumuna da bakın derim. Ekstra çay felan cok sakıncalı bide belli bi süreden sonra illaki pes ediyorlar
Bizim onlara uymamız gerekiyor bu süreçte onların bize değil malesef ☺️